Konferencja
Follow The Rabbit


czwartek, 20 kwietnia 2023

Najciekawsza konferencja HR
w Trójmieście

Długo czekaliśmy na tę chwilę! Po trzech latach przerwy, Królik powraca! Z przyjemnością zapowiadamy V edycję Konferencji Follow the Rabbit, która odbędzie się już 20-go kwietnia w Gdyni.

***

Follow the Rabbit to wyjątkowa konferencja tworzona przez specjalistów dla specjalistów. To miejsce wymiany doświadczeń, pozyskiwania wiedzy oraz nawiązywania relacji. Będziemy rozmawiać o nowych trendach rynkowych, budowaniu zaangażowania, komunikacji i kompetencjach HRowca. Będzie praktycznie i intensywnie, z dużą porcją inspiracji, konkretnych przykładów i rozwiązań. Zapraszamy!

Agenda

Bardzo się cieszymy, że możemy Wam przedstawić naszych tegorocznych prelegentów. Jak co roku, Królik zaskakuje różnorodnością tematów i wszechstronnością swoich gości. Zatem na scenie pojawią się praktycy różnych materii, w tym twardego i miękkiego HR-u, ale także eksperci, którzy poruszą bliską nam dziś tematykę wellbeingu i równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.

Harmonogram Konferencji – otwórz podgląd

Tutaj publikujemy prezentacje z Konferencji Follow The Rabbit 2023. Dziękujemy, że byliście z nami

Pułapki wynagradzania_Sedlak&Sedlak

Praktycznie w zmianie – SOLUTION

GIGantyczna elastycznosc rynku pracy – Tomek Miłosz

pozostałe prezentacje, będziemy publikować w najbliższym czasie

GIGantyczna elastyczność pracy                        I               Tomek Miłosz – założyciel i CEO GIGLIKE
  • Megatrendy i wydarzenia kształtujące (polski) rynek pracy – postCovid, 3G, Great Resignation/Quiet Quitting/Quiet Hiring
  • Elastyczność i efektywność rynku pracy – GIGekonomia, niezależni profesjonaliści (GIGerzy, kontraktorzy, eksperci, specjaliści, konsultanci), praca hybrydowa, prawdy i mity
  • GIGbarometr – pierwsze w Polsce badanie elastyczności rynku pracy

Tomek Miłosz – założyciel i CEO GIGLIKE, platformy biznesowej z benefitami i usługami dla niezależnych profesjonalistów (GIGerów). Propagator nowoczesnych i elastycznych form współpracy. Ex PwC i GE. Ponad 22 lata doświadczeń zawodowych w zarządzaniu kapitałem ludzkim, transformacji biznesowej i innowacjach HR w międzynarodowych firmach z sektora finansowego i usług profesjonalnych. Ojciec, maratończyk, motocyklista.

Trendy w executive search; o budowaniu efektywnych organizacji               I                 Dorota Serwinska – Partner at Friisberg Poland

Dorota opowie o zmianach jakie wpływają na proces rekrutacji i zatrudnienia, kiedy obecnie wykorzystuje się executive search i dlaczego. Będzie o strategicznej roli HR w dobie wielkich zmian rynkowych i kompetencjach jakich sie szuka u dzisiejszych liderów.

Dorota Serwińska ma ponad 20 lat doświadczania w pracy w firmach executive search.Swoją karierę w tej branży zaczęła w Korn/Ferry. Rozwijała także na rynku polskim firmę Kienbaum. Ponad pięć ostatnich lat przed założeniem Friisberg Poland pracowała jako Konsultant w Spencer Stuart. Obecnie, od 8 lat, Dorota prowadzi wraz ze swoją wspólniczką Anną Rudzińską firmę Friisberg Poland Rudzińska Serwińska specjalizującą się w konsultingu z obszaru Human Capital. Friisberg Poland jest Partnerem międzynarodowej sieci Friisberg Partners International.

Od JA do MY- jak redukować poczucie osamotnienia i izolacji w pracy.                I              Marta Rolnik – psycholożka, dyplomowana coach, absolwentka szkoły Analizy Transakcyjnej, a także choreografka             &          Agnieszka Ptasińska – Psycholożka, trenerka, PWC Business Coach, Scrum Master

Nie reklamujemy swojej samotności. Tymczasem dotyka ona połowy pracowników przynajmniej raz na tydzień, a jej koszty rosną z miesiąca na miesiąc. Czasem nawet nie wiemy, że to ona jest źródłem wiecznego poszukiwania rozproszenia, zajętości i hedonistycznej przyjemności, która choć na chwilę przynosi ulgę. Jak zaspokajać bazowe potrzeby psychologiczne w naszych czasach i zmniejszać ryzyko izolacji? Jak poprzez regularne, krótkie rytuały zwiększać ciekawość, zmniejszać ocenność i odważać siebie i innych do interakcji, które przekładają się pozytywnie na człowieka i biznes? Jak przygotowywać siebie i innych do zmiany z JA do MY? I jakie są dobre praktyki sprawdzonych wdrożeń? Będzie interaktywnie i z doświadczeniami.

Marta Rolnik – psycholożka, dyplomowana coach, absolwentka szkoły Analizy Transakcyjnej, a także choreografka. Bada wypalenie zawodowe i wpływ emocji na jakość pracy. Wykładała na Politechnice Łódzkiej.

Agnieszka Ptasińska = Psycholożka, trenerka, PWC Business Coach, Scrum Master. Posiada certyfikat IPMA-D oraz Prince2. Bada wpływ motywacji wewnętrznej oraz czynników środowiskowych na ilość i jakość pracy.

Pewni niepewności – jak nie tracić siły ani głowy w czasach ciągłego kryzysu?  Kasia Lorkowska – Psycholożka, trenerka, coach, psychoterapeutka.

Apteczka Bezpiecznej Psychologicznie Pracy i Życia. Czy czujesz się bezpieczenie? W obliczu wyzwań związanych z ciągłą zmianą, zagrożeniami zewnętrznymi, wojną czy kryzysami ogromną trudność sprawia osiągnięcie poczucia spokoju, wyważenia, braku zagrożenia. Wpadamy w pułapkę ciągłej reakcji i działania. Wyczerpujemy szybko nasze wewnętrzne baterie. Mamy poczucie, że „musimy”, „ nie mamy wyjścia”, „jak nie my to kto”. Doświadczamy trudności w kontakcie z innymi. Stąpamy po krawędzi między „zaraz wybuchnę” a „zaraz ucieknę” często nie robiąc nic. To nic też ma swoje konsekwencje. Odłączamy się od rzeczywistości, żeby to wszystko jakoś dźwignąć. To wyzwanie przed, którym stoją liderzy oraz Działy HR zarówno osobiście jak i profesjonalnie. Jak wspierać siebie i ludzi w takim świecie? W odpowiedzi zapraszam na podróż do miejsca stabilnej niestabilności, w którym moją mocą jest moja odporność (psychiczna i fizyczna), intuicja, zdolność do kontaktu z innym i szeroka perspektywa na świat. Poprosimy o receptę 4 lekarzy: ciało, ruch, empatię i naukę. Zobaczymy co możemy zrobić dla siebie i jak działać dla innych.

Data driven recruitment czyli rekrutacja oparta o dane.      I        Kasia Stańczak – Senior Technical Recruiter at Microsoft.

Kasia Stanczak is a Senior Technical Recruiter at Microsoft. She dedicated her professional career to hiring best software engineers who are building products which empower every person and every organization on the planet to achieve more. Kasia is a problem solver with over a decade of experience in consulting and supporting business leaders with staffing challenges. Her expertise in building & developing recruitment infrastructure with respect to organizational life cycle, hiring needs, labor market supply and business growth is highly valued by the stakeholders. Kasia holds deep business acumen and is an enthusiast of the automation in the recruitment business. She is also an advocate of the data driven hiring process.

Pracownik też… rodzic – o roli wsparcia w kompetencjach rodzicielskich.             I               Olga Filaszkiewicz – psychopedagog, trenerka komunikacji, psychoterapeutka humanistyczno-egzystencjalna w procesie szkolenia, doktor nauk społecznych, wykładowca akademicki.

Wspieramy naszych pracowników w technikach sprzedaży, zarządzania projektami, zarządzania emocjami, czy redukowania stresu. Organizujemy eventy integracyjne i zajęcia sportowe. A być może warto pomyśleć o wsparciu sfery prywatnej? Bo człowiek, który pracuje u nas w firmie, wraca do domu i od tego jak tam się czuje, jak funkcjonuje, jak się komunikuje zależy jego dobrostan. O doświadczeniu wsparcia pracowników w rozterkach rodzicielskich na przestrzeni ostatnich lat, słów kilka.

Pułapki wynagradzania              I               Kazimierz Sedlak – Dyrektor w Seldak & Sedlak

Twórca najstarszej polskiej firmy HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1993 rok), twórca pięciu portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl, wskaznikiHR.pl, raportyplacowe.pl), autor ponad 100 publikacji. Redaktor 12 książek, w tym: „Zarządzanie efektywnością wynagrodzeń”, „Łączne korzyści z pracy. Polski model Total Rewards”, „Jak skutecznie wynagradzać pracowników”, „Tajniki HR – najlepsze praktyki wynagradzania i rekrutacji”, „Jak wynagradzać pracowników sprzedaży”, „Poradnik motywowania”. Organizator 19 konferencji na temat wynagradzania (w tym Krakowskiego Forum Wynagrodzeń w latach 2006-2023). Autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia, twórca polskiej koncepcji łącznych korzyści z pracy. Członek Society for Human Resource Management oraz WorldatWork-Total Rewards Association. Oprócz tego miłośnik fizyki kwantowej, wielbiciel Szymborskiej, Tokarczuk i niestrudzony poszukiwacz straconego czasu.

Dobre praktyki z wdrażania DE&I w organizacjach biznesowych     I      Michalina Konkel – Dyrektorka ds. Rozwoju Organizacji, Ekspertka DEI w Diversity Hub.

Aktualnie mamy do czynienia z boomem na tworzenie przemyślanych i opartych na badaniach strategii lub planów działania w obszarze Diversity , Equity & Inclusion (D&I). Jak podchodzą do tego tematu organizacje rozpoczynające działania DE&I, a jak te, które chcą usystematyzować swoje strategie?
Co roku wspieramy ponad 100 firm w tym obszarze: prowadzimy audyty, słuchamy głosów pracowniczych, przeglądamy procedury, reagujemy na sytuacje kryzysowe. Podczas wystąpienia podzielę się doświadczeniem i dobrymi praktykami w zakresie wdrażania DE&I w organizacjach, które dopiero zaczynają angażować się w ten obszar oraz w firmach, które pierwsze kroki mają już za sobą.

Michalina wraz ze swoim zespołem tworzy strategie Diversity & Inclusion w organizacjach, które kompleksowo adresują proces zmiany kultury organizacyjnej. Autorka wielu międzynarodowych projektów wspierających rozwój kompetencji liderskich, certyfikowana Facylitatorka programu Leadership Development Intensive.

Wspiera wdrażanie strategii D&I, prowadzi warsztaty antydyskryminacyjne oraz treningi kompetencji międzykulturowej, zwłaszcza współpracy z Indiami. Pełniąc funkcję prezeski SIETAR Polska (Society for Intercultural Education, Training and Research) zarządzała rozproszoną 100-osobową organizacją. Stworzyła przestrzeń do rozwoju dla międzykulturowych profesjonalistów. Jej klienci to głównie sektor ITO, BPO. Pracowała m.in. dla Coca-Cola, AON, Arcelor Mittal, ABB, Motorola, Fujifilm, Roche)

Zmiana: niby ciągle w niej jesteśmy, a nie koniecznie coraz lepiej sobie z nią i w niej radzimy… a może być łatwiej!          I         Dorota Kabat – Doradca strategiczny, Konsultant procesów HR, Trener biznesu, Coach

Podzielimy się naszymi przetestowanymi w boju narzędziami, które pomagają się odnaleźć po jasnej stronie mocy w zmianie. Do użycia od razu i stosowania: na potrzeby własne, do wspierania innych indywidualnie oraz całych zespołów. Pomocny toolbox, w którym znajdziesz coś dla siebie.

Dorota Kabat – od blisko 20 lat realizuje się jako trener biznesu, coach, facylitator i konsultant. Praktyk – karierę biznesową rozpoczynała w sprzedaży jako menedżer w korporacjach polskich i globalnych. Łączy praktykę z wiedzą teoretyczną wspierając menedżerów, liderów i ich zespoły w realizacji strategii i codziennych wyzwań. Specjalizuje się we wspieraniu innych w zmianie.

Mobbing, molestowanie, molestowanie seksualne – subiektywne przekonanie czy obiektywnie istniejące zjawisko? O tym co jest obiektywną nieprawidłowością, a co subiektywnym przekonaniem. I o tym jak spróbować ustalić, z którą sytuacją mamy do czynienia.                I               Mikołaj Illukowicz – Radca prawny, Partner w kancelarii M. Illukowicz i Partnerzy

Na naszej konferencji pojawi się Mikołaj Illukowicz – Radca prawny, Partner w kancelarii M. Illukowicz i Partnerzy. Specjalizuje się w indywidualnym i zbiorowym prawie pracy, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki dotyczącej związków zawodowych oraz rad pracowniczych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz Executive MBA. Prowadzi szkolenia dla podmiotów prywatnych zarówno w pełnym zakresie jak i z wybranych zagadnień prawa pracy (mobbing i dyskryminacja, związki zawodowe i rady pracownicze, zakaz konkurencji w prawie pracy, etc).
Pracę zawodową łączy z szeroko zakrojoną działalnością społeczną. Jest Prezesem Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą CukierAsy, które organizuje m.in. największą piłkarską imprezę dla dzieci chorych na cukrzycę – Czerwoną Kartkę dla Cukrzycy. Pomysłodawca i założyciel Słodkiej Polski – reprezentacji Polski dzieci z cukrzycą, grającej pod patronatem Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Odpowiedzialny Królik

Wchodząc na Konferencję poprosimy każdego z Was o zakup cegiełki w sugerowanej wysokości 50zł, która w całości zostanie przeznaczona na cel społeczny.

W tym roku będziemy wspierać modernizację biblioteki w Szkole Podstawowej nr. 26 w Gdyni. 

W poprzedniej edycji, m.in. dzięki Waszemu wsparciu, stworzyliśmy w tej szkole Strefę Ciszy. Uczniowie korzystają z tego miejca każdego dnia!

Na Królika corocznie przychodzi około 400 osób z branży HR.
100 gości będzie zaproszonych indywidualnie, to Przyjaciele Królika; partnerzy, sponsorzy, specjaliści HR z Trójmiasta.
Natomiast 300 wejściówek będzie dostępnych poprzez indywidualną rejestrację.

Dziękujemy za zaufanie.

Bez Was Królik nie podskoczy!

Królika tworzą ludzie, Królika tworzymy my! Już niedługo pojawią się tu odnośniki wszystkich Partnerów, którzy w tym roku przyczynią się do powstania Najciekawszej Konferencji HR w Trójmieście!

Organizator:
Partner technologiczny:
Partnerzy:
Partnerzy:

Chcesz zostać partnerem V edycji konferencji Follow the Rabbit?

Napisz do nas: konferencjaftr@gmail.com